- اصوا و مفاهیم مهندسی مجدد سازمان و مدیریت فرایندهای سازمان )بهار 96/ در مجموعه مس خاتون آباد ، میدوک و
سرچشمه کرمان/ هفت دوره یک و سه روزه / ویژه مدیران، رئسا و سرپرستهای شرکت مس منطقه کرمان(
- تکنیک های حرفه ای مذاکره ، سخنرانی و اداره جلسات )پاییز و زمستان 96 / چهار دوره شش و هشت روزه / ویژه سرپرستان
و مسئولین شرکت مس منطقه کرمان(
19
- و برگزاری 612 ساعت کالس های آموزشیِ دیگر در حوزه های مختلف مدیریت در سازمانها و شرکتهای مختلف سراسر کشور
در سال 1396
- مبانی و مفاهیم مشتری مداری و راهکارهای بکارگیری آنها ) فروردین97 / مجموعه موج های دریایی فضیلت اصفهان(
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در فرد و سازمان ) فروردین97 / مجموعه موج های دریایی فضیلت اصفهان(
- 17 اصل موفقیت کارکنان شایسته در سازمانهای قرن بیست و یکم ) اردیبهشت97 /مجموعه موج های دریایی فضیلت اصفهان(
- تکنیکها و روشهای مدیریت تغییر با رویکرد تکنیکهای فردی) اردیبهشت97 / مجموعه موج های دریایی فضیلت اصفهان(
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در فرد و سازمان ) اردیبهشت 97 / شرکت معدنی و صنعتی گل گهر کرمان(
- مبانی و مفاهیم شخصیت شناسی و ابعاد کاربردی آن در مدیریت و سرپرستی)خرداد97 /شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
کرمان(
- مبانی و مفاهیم بازاریابی با تمرکز بر بازارداری و ارتباط موثر )موسسه کاسپین اصفهان( )تابستان 97( )2 دوره دو روزه(
- مبانی و مفاهیم بازارداری و روانشناسی مشتری )بانک قرض الحسنه مهر ایران( )دو روزه ، شهریور97)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در فرد و سازمان )شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری( )شهریور 97)
- چالشها و راهکارهای مدیریت آموزشهای کاربردی در شرکتهای ایرانی )شهریور97 ( )مدیران آموزشی شرکت گل گهر و
شرکتهای تابعه(
- مشاوره افزایش سود و بهره وری شرکت تولید کننده لوازم و مبلمان شهری )قزوین، آقای محرمی پور(
- سمینار چالش ها و راهکارهای موفقیت در دوران رکود، و تکنیک های فرصت سازی از آن )هتل آسمان اصفهان، مدیران صنایع
استان اصفهان(10 مهر97
- مدیریت و حل تعارض و ابعاد کاربردی آن در مدیریت و سرپرستی )ویژه مدیران فوالد آلیاژی ایران( )یزد ، دو گروه ، مهر و آبان
)97
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در فرد و سازمان ) تیر 97 / شرکت معدنی و صنعتی گل گهر کرمان(
- مبانی و مفاهیم شخصیت شناسی و ابعاد کاربردی آن در مدیریت و سرپرستی)مرداد 97 /شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
کرمان(
- تکنیک های هدفگذاری و برنامه ریزی استراتژیک )بانک ملی ایران ، مدیران کل کشور، مهر97)
- تکنیک های ایجاد و تقویت خالقیت در فرد و سازمان )بانک ملی ایران، مدیران کل کشور، مهر97)
- چالش ها و راهکارهای موفقیت در دوران رکود و تکنیک های فرصت سازی در آ ن )شرکت توزیع برق اصفهان، مهر 97)
20
- مبانی و مفاهیم شخصیت شناسی و ابعاد کاربردی آن در مدیریت و سرپرستی)مهر 97 /شرکت معدنی و صنعتی گل گهر کرمان(
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در فرد و سازمان ) آبان 97 / شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان(
- تفکر سیستمی و اصول استقرار آن در سازمان )مدیران سازمان صنعت معدت و تجارت استان اصفهان( )1 آذر97)
- هدایت و رهبری در سازمانهای متعالی )بانک ملی ایران( )اصفهان آبان97)
- مدیریت تعارض و تکنیک های بکارگیری آن در مدیریت و سرپرستی )بانک ملی ایران( )اصفهان آبان 97)
- تکنیکهایِ حرفه ای مذاکره )مدیران فوالد آلیاژی ایران( )یزد آذر97)
- مبانی و مفاهیم شخصیت شناسی و ابعاد کاربردی آن در مدیریت و سرپرستی)آذر 97 /شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(
- اخالق و رفتار حرفه ای در مدیریت )مدیران سازمان صنعت معدت و تجارت استان اصفهان( )29 آذر97)
- وفاق و هم افزایی سازمانی منتنی بر هوش هیجانی )وزارت نیرو، کارکنان و مدیران شرکت مدیریت شبکه برق ایران، 5 دوره
شش روزه ، آذر،دی، بهمن ، اسفند 97)
- اخالق و رفتار حرفه ای در مدیریت )سازمان صنعت معدت و تجارت و اتاق اصناف لنجان( )28 آذر97)
- تکنیکهایِ حرفه ای مذاکره )مدیران فوالد آلیاژی ایران،گروه دو( )یزد 5و6 دیماه 97)
- و برگزاری 432 ساعت کالس های آموزشیِ دیگر در حوزه های مختلف مدیریت در سازمانها و شرکتهای مختلف سراسر
کشور در سال 1397
- تکنیک ها و روشهای آینده پژوهی و هدفگذاری )دوره 5 روزه( )شرکت فوالد آراد( )اردیبهشت و خرداد98)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )رئسای شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان چهارمحال و
بختیاری( )خرداد 98)
- بازاریابی و فروش در بازارهای رقابتی )رئسای شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان چهارمحال و بختیاری( )تیر 98)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )شرکت گاز استان اصفهان( )مرداد 98)
- اصول و فنون مذاکره حرفه ای )مدیران فوالد آلیاژی ایران( )مرداد 98)
- مدیریت تعارض و جایگاه آن در سازمانهای قرن بیست و یکم )مدیران فوالد آلیاژی ایران( )مرداد 98)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )ویژه کارکنان بخش 121 شرکت توزیع برق استان اصفهان( )مرداد 98)
- اصول و فنون اثربخشی کارگروهی و تیم های کاری )ویژه کارکنان بخش 121 و واحد سمیع و بصیرشرکت توزیع برق استان
افهان( )در چهار گروه()مرداد 98)
21
- چالشها و راهکارهای مدیریت استرس در کار و زندگی )ویژه کارکنان بخش 121 و واحد سمیع و بصیرشرکت توزیع برق استان
اصفهان( )در چهار گروه()مرداد 98)
- مشتری مداری ، روانشناسی مشتری)ویژه کارکنان بخش 121 و واحد سمیع و بصیرشرکت توزیع برق استان اصفهان( )در
چهار گروه()شهریور 98)
- 33 نکته مذاکرات تلفنی و ابعاد کاربردی آن )ویژه کارکنان بخش 121 و واحد سمیع و بصیرشرکت توزیع برق استان اصفهان(
)در چهار گروه()شهریور 98)
- آموزش حین کار )ویژه کارکنان بخش 121 و واحد سمیع و بصیرشرکت توزیع برق استان اصفهان( )برای 32 نفربصورت تک
به تک()شهریور 98)
- 19 بیماری مدیریت و راهکارهای پیشگیری و درمان آنها )ویژه مدیران شرکت گهر روش سیرجان()مرداد98)
- بازاریابی مدرن و اصول هفتگانه آن )مدیران صنایع مختلف( )شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری( )مرداد
)98
- چالش های هشتگانه تحول و راهکارهای حل آنها )مدیران صنایع مختلف( )شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و
بختیاری( )مرداد 98)
- دوره تخصصی چهارده وظیفه مدیریت منابع انسانی )پروژه محور( )تمامی کارکنان بخش مدیریت منابع انسانی شرکت گهر
روش سیرجان( )مرداد 98)
- اصول و فنون مذاکره و سخنرانی حرفه ای و اداره جلسات )شرکت مس شهربابک( )دو دوره شش روزه بصورت هفته ای یک
روز( )مرداد و شهریور 98)
- اصول و فنون مذاکره حرفه ای )مدیران شرکت فوالد زرند( )مهر 98)
- مدیریت تعارض و جایگاه آن در سازمانهای قرن بیست و یکم ) فوالد آلیاژی ایران( )4 دوره دو روزه( )مهر و آبان 98)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )رئسای اتحادیه های اصناف شهرستان لنجان( )آبان98)
- تکنیک ها و روشهای آینده پژوهی و هدفگذاری علمی )پنج دوره 3 روزه( )شرکت گل گهر سیرجان( )آبان و آذر98)
- رفتار سازمانی و نقش آن در سازمانهای امروزی )گهر پویش گام سیرجان( )آبان 98)
- تکنیک ها و روشهای آینده پژوهی و هدفگذاری علمی )دوره سه روزه( )رئسای اتحادیه های اصناف شهرستان لنجان()دی و
بهمن 98 سه تا جمعه(
22
- کارگاه تخصصی تکنیک های مذاکره و چانه زنی تجاری )شش روزه بصورت هفته ای یکروز( )ویژه پرسنل واحد فروش و واحد
خرید شرکت فوالد آلیاژی ایران( )آذر، دی و بهمن 98)
- سمینارتفکر سیستمی و نقش آن در مدیریت محدودیت )ویژه اساتید دانشگاه اصفهان( )25 آذر98)
- دوره سه روره فنون مذاکره حرفه ای )ویژه دوره DBA دانشگاه فن آوران حکیم اصفهان( )دی و بهمن 98)
- اصول و فنون حرفه ایِ مذاکره با تمرکز بر مذاکره با ارباب رجوع )ویژه رئسای شعب بیمه تامین اجتماعی استان اصفهان( )دی98)
- اصول و فنون اثربخشی کارگروهی و تیم های کاری )ویژه نیروهای تازه استخدام بانک ملی کشور( )دی98)
- دوره مهندسی مجدد فرایندهای سازمان )ویژه دو گروه از مدیران و رئسای شرکت فوالدآلیاژی ایران )یاسکو( )دی 98)
- تکنیک ها و روشهای آینده پژوهی و هدفگذاری علمی )2 دوره سه روزه( )ویژه مدیران و رئسای شرکت گل گهر سیرجان(
)دی و بهمن 1398)
- مشاوره مهندسی مجدد فرایندهای مدیریت آموزش شرکت مس سرچشمه )دی 98)
- تکنیک ها و روشهای آینده پژوهی و هدفگذاری علمی )دوره سه روزه( )ویژه کارکنان شهرداری سیرجان( )دی و بهمن98)
- صول و مفاهیم بازاریابی با تمرکز بر فروش خدمات )ویژه نیروهای تازه استخدام سراسر کشور بانک ملی ایران( )بهمن 98)
- تکنیک های برقراری ارتباط موثر در کار و زندگی )مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی( )دی 98)
- چالشهای هشتگانه تحول و راهکارهای حل آنها در شرکتهای ایرانی )ویژه مدیران در دوره DBA در دانشگاه فن آوران حکیم
اصفهان( )بهمن 98)
- مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش با تمرکز بر بازارداری و ارتباط موثر )ویژه کارکنان اصناف پوشاک لنجان با اسپانسرینگ
پوشاک آرشاک ( )بهمن 98)
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )ویژه کارکنان شرکت کیاپلیمر( )بهمن98)
- دوره علمی تخصصی چالشها و راهکارهای مدیریت آموزشهای کاربردی در شرکتهای ایرانی )ویژه مدیران آموزش شرکتهای
خصوصی و دولتی( )بعمن 98)
- و برگزاری 264 ساعت کالس های آموزشیِ دیگر در حوزه های مختلف مدیریت در سازمانها و شرکتهای مختلف سراسر
کشور در سال 1398
- دوره جامع 10 روزه "اصول و فنون تدریس و مشاوره حرفه ای" )شرکت معیار دانش( )بصورت هفته ای یک روز( )خرداد/تیر
و مرداد 1399)
- تکنیک های برقراری ارتباط موثر در کار و زندگی )شرکت ایمن آب( )تیر ماه 99)
23
- دوره 7 روزه " اصول و فنون مذاکره و سخنرانی حرفه ای و اداره جلسات" )شرکت آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری
)خرداد ، تیر و مرداد 99)
- دوره 2 روزه "تکنیک های برقراری ارتباط موثر در کار و زندگی" )شرکت شایگان استیل( )تیر 99)
- دوره 2 روزه "تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران" )شرکت شایگان استیل( )مرداد 99)
- دوره 2 روزه "چالشها و راهکارهای مدیریت استرس در کار و زندگی" )شرکت شایگان استیل( )شهریور 99 )
- تکنیک های ایجاد و تقویت انگیزش در خود و دیگران )مجموعه غذایی قشقایی( )مهر 99)
- دوره عالی مدیریت ویژه قائم مقامی مدیر عامل )ده روزه ، بصورت هفته ای یکروز ، آذر تا بهمن 99)
- دوره چهار روزه اصول و فنون مذاکره ، سخنرانی و اداره جلسات )شرکت برادران ایرانمنش، کرمان، بهمن 99)
- تکنیک های بازاریابی انگیزشی )بانک سپه استان اصفهان( )20 دوره یکروزه / از آذر تا اسفند 99)
- دوره خصوصی 15 روزه اصول و فنون تدریس و مشاوره حرفه ای )بصورت هفته ای یکروز( )آبان تا اسفند 99)
- و برگزاری 320 ساعت کالس های آموزشیِ دیگر در حوزه های مختلف مدیریت در سازمانها و شرکتهای مختلف سراسر
کشور در سال 1399